بازدید 3421

مهاجری: قالیباف در موضع ضعف است 

محمد مهاجری، فعال سیاسی درباره ائتلاف قالیباف و پایداری گفت: من فکر می‌کنم الان یک فرصت تاریخی به وجود آمده که مردم با یک مشارکت نسبتاً بالا، هم به قالیباف و هم به پایداری نشان دهند که این‌ها جریانات ضد اصولگرایی هستند و نه ادب نه اخلاق و نه اصول حزبی و تشکیلاتی را رعایت نمی‌کنند. 
کد خبر: ۱۲۲۴۰۴۳
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۴ 26 February 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از انتخاب، ائتلاف قالیباف و پایداری نشان داد که آن‌ها به اصول خود چندان هم پایبند نیستند و دعوا‌های سیاسی عمر کوتاهی میان این دو دارد. از سوی دیگر بدنه هر دو جریان نیز بعید نیست که دچار سستی شود و به لیست‌های دیگر رأی بدهد. پایداری و قالیباف به دنبال کاهش تنش میان خود در انتخابات به مسیری پا گذاشته‌اند که چندان آینده آن‌ها را تضمین نخواهد کرد.

محمد مهاجری، فعال سیاسی، درباره ائتلاف قالیباف و پایداری گفت: من فکر می‌کنم الان یک فرصت تاریخی به وجود آمده که مردم با یک مشارکت نسبتاً بالا، هم به قالیباف و هم به پایداری نشان دهند که این‌ها جریانات ضد اصولگرایی هستند و نه ادب نه اخلاق و نه اصول حزبی و تشکیلاتی را رعایت نمی‌کنند. پیش‌بینی من این بود که قالیباف و محصولی چون هر دو کاسب هستند زبان هم را خوب می‌فهمند و ائتلاف می‌کنند. پایداری قبل از آن دو پرونده درباره قالیباف از جمله درباره فرزندش را علنی کرد تا بتوانند قالیباف را از عرصه خارج کنند که تا حدودی هم موفق شدند قالیباف را ضعیف کنند. به هر حال آنچه که اتفاق افتاد نشان‌دهنده این است که جریان اصولگرایی به هر چیزی پایبند است جز اخلاق و من اگر تا به امروز سعی می‌کردم محافظه کارانه درباره اختلافات دوستان اصولگرا حرف بزنم، می‌توانم الان بگویم از رفتارشان شرمنده‌ام.

وی در ادامه درباره تأثیر این اقدام بر دلسردی بدنه جریان تندرو بیان کرد: در کوتاه مدت ممکن است برخی از بدنه جبهه پایداری خوشحال شوند که قالیباف را پای میز برده‌اند. مطمئناً دیر یا زود نوبت خودشان هم فراخواهد رسید. امروز قالیباف در موضع ضعف قرار گرفته چند روز دیگر پایداری جای قالیباف است. پایداری از راه تخریب و تضعیف برای خودش اعتبار جمع می‌کند. بعید می‌دانم که این وضعیت ادامه یابد و پایداری دیر یا زود مانند قالیباف می‌شود.

مهاجری در ادامه گفت:  همین الان پایداری زیر میز‌زده و در بدنه تبلیغ می‌کند که درست است که ما ائتلاف کردیم، اما شما به آن ۳۰ نفر رأی ندهید و به نیرو‌های خودمان رأی دهید و از لیست‌های دیگر هم به نیرو‌های خودمان رأی دهید. این احتمال که پایداری افراد دیگری را مطرح کند بعید نیست.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست